Ерсель Фарма Україна

Маркетування

  1. Маркетингові дослідження
    1. Оцінка місткості ринку. Ми маємо дані наших партнерів про моніторинг ринку лікарських засобів України по всім категоріям, які дозволяють нам оцінити привабливість того чи іншого продукту/сегменту.
    2. Прогнозування продаж. На підставі ретроспективних даних про динаміку продаж будь-якої з груп, що викликають цікавість, ми будуємо прогнози продаж конкретного препарату, починаючи з передбаченої дати його виводу на ринок.
    3. Аналіз економічної привабливості продукту. Маючи дані про принципи українського роздрібного ціноутворення в групах, що нас цікавлять, рівень промоційних витрат на аналогічні продукти і побудовані прогнози продаж, ми оцінюємо економічні перспективи конкретного препарату.
  2. Просування лікарських засобів
    1. Вивчення переваг споживачів для конкретного сектора ринку. Кваліфікований персонал компанії Ерсель Фарма Україна має досвід проведення досліджень про найбільш значущі якості препаратів, як у кінцевого споживача, так і у лікарів і фармацевтів.
    2. Вивчення промоційної активності учасників ринку. Завдячуючи нашим партнерам, ми маємо дані по активності ТВ і нон-ТВ промоції практично усіх представлених на українському ринку препаратів.
    3. Визначення ключових груп впливу, що приймають рішення про вибір того чи іншого препарату. Наші спеціалісти, з урахуванням особливостей українського ринку, можуть визначити найбільш ефективну групу впливу по тому чи іншому препарату.
    4. Визначення USP продукту для відповідних ключових груп.
    5. Визначення найкращих каналів комунікації з ключовими групами
    6. Розробка і втілення рекламної стратегії. Ми маємо налагоджені зв’язки з рекламними агенціями, теле- і радіоканалами, а також власну зовнішню службу медичних представників, завдяки чому ефективно втілюємо розроблену стратегію.
    7. Розробка і організація BTL-програм. Наші співробітники мають багатий досвід проведення BTL-програм.
    8. Організація та проведення програм для opinion leaders і медичної спільноти. Зв’язки з opinion-лідерами дозволяють нам швидко і ефективно організовувати підтримку препарату в тому чи іншому сегменті на різних наукових заходах.
  3. Наші переваги
    1. Наша основна перевага — кваліфікований персонал, що має багатий досвід роботи на українському фармацевтичному ринку і ринках СНД.
    2. Відповідальність виконання роботи.
    3. Економічна ефективність запропонованих послуг.
Первый интегратор - создание сайтов на Битриксе, интеграция продуктов 1С-Bitrix. Купить.